počet produktů
0
cena nákupu
0,00 CZK(0,00 €)
měna: CZK | |
Kategorie
Počítadlo přístupů
Online: 9
Dnes: 332
Týden: 4254
Celkem: 462574
Počet kliků: 2262811
Kontaktní formulář
Captcha Reload Image

Doprava zboží

Doprava Zboží: Zboží je expedováno jednou týdně a to vždy ve středu.

 

NOVĚ MOŽNOST VYZVEDNUTÍ V SÍTI ULOŽENKA.CZ S POPLATKEM 55,-KČ POPLATEK ZA DOBÍRKU 15,-!!!

 

DPD:

Balík do hmotnosti Cena bez DPH Cena včetně DPH
Do 1 kg 72 Kč 87,12 Kč
2 kg 75 Kč 90,75 Kč
5 kg 80 Kč 96,80 Kč
10 kg 90 Kč 108,90 Kč
15 kg 100 Kč 121,00 Kč
20 kg 125 Kč 151,25 Kč
30 kg 150 Kč 181,50 Kč
40 kg 175 Kč 211,75 Kč
50 kg 200 Kč 242,00 Kč

Doplňkové služby

Dobírka do Cena bez DPH Cena včetně DPH
do 5000 Kč 24 Kč 29,04 Kč
nad 5001 Kč 30 Kč 36.30 Kč
 

 


Česká pošta


Cena dopravy v rámci ČR je 140 Kč včetně DPH. Poplatek za dobírku je + 40Kč s DPH.

-uvedené ceny pro standartní doručení: po ČR do 48 hodin

 

 Slovensko

DPD – Slovensko

  • maximální hmotnost zásilky: 31,5 kg
  • níže uvedené ceny jsou konenčné, tj. včetně palivového a mýtného poplatku (již zahrnuty v ceně)
  • maximální rozměr zásilky: 175 cm pro kterýkoli z rozměrů nebo 300 cm pro součet délky a největšího obvodu měřeného v jiném směru než délka (2x šířka + 2x výška + délka)
  • parametry pro balení zásilek naleznete zde
  • dodání D+2
Balík do hmotnosti Cena bez DPH Cena včetně DPH
Do 1 kg 130 Kč 157,30 Kč
2 kg 135 Kč 163,35 Kč
5 kg 140 Kč 169,40 Kč
10 kg 150 Kč 181,50 Kč
15 kg 160 Kč 193,60 Kč
20 kg 170 Kč 205,70 Kč
31,5 kg 180 Kč 217,80 Kč

Doplňkové služby

Dobírka do Cena bez DPH Cena včetně DPH
do 200 EUR 29 Kč 35,09 Kč
nad 201 EUR 35 Kč 42.35 Kč



PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Zákazníkovi doporučujeme zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu nahlašte do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci. V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL - je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.